2011. április 22., péntek

Vaníliás torta(ismét)


Sógornőmnek holnap lesz a születés napja, mi ma megyünk őt felköszönteni. Szavazásra bocsátottam, a pasijaim körében, hogy milyen tortát kapjon keresztanya. 3:0 arányban a vanília nyert. Első szülöttem rögtön rávágta mikor kérdeztem, hogy szerinte milyen ízű legyen, életem párja azt a választ adta: nekem mindegy de a Dávid vaníliása nagyon jól sikerült szerintem olyat, a kiskorú pedig azt mondta hamma, tehát ezt is egyetértésnek veszem. Szóval győzött a vanília....

Teljesen biztosra mentem a tésztát illetően mert jó magas tortát szerettem volna, és féltem, hogy nem sül rendesen át, ha egyszerre sütöm. Így 3-3 tojásos piskótát sütöttem, szépek lettek. Pár órát hagytam őket pihenni, azután a felesleges részeket egy éles késsel levágtam róla.
3 csomag Gála vaníliás főzés nélküli pudingport összekevertem 3 dl habtejszínnel és 5 dl hideg tejjel és a robottal nagy fokozaton alaposan felhabosítottam. Ezután megtöltöttem vele a tortát és kívülről is ezzel vontam be. Beraktam a hűtőbe és egy éjszakát és délelötöt békén hagytam.
Ma felvertem 2 dl habtejszínt( ez bőven sok lett pár napig habos kávét iszok :D )és ezzel díszítettem, valamint cukor gyöngyökkel ékesítettem.

Nem vagyok cukrász, láttam már ennél szebb tortát is, de adni jó és azt amit saját kezével készít az ember még jobb. Nincs profi felszerelésem se, lehet azzal szebb lenne, de üsse kavics nekünk ez így is megteszi. :D

A szülinapon grillezni fogunk... nyamm Ha készül a kajáról használható kép posztolok róla...
Jah és ugye a szelet fotó is várat a tortáról magára legkorábban estig.

Íme a torta bellülről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése