2011. május 16., hétfő

Forrócsokis muffin



Vacsorára kedvezni szerettem volna a fiúknak és tudom, hogy a muffint mindegyik szereti. Van egy alap tészta amit használni szoktam és ezt bolondítom minden félévl, most is ezt használtam. Gyorsan csak egy sima kakaósat szándékoztam készíteni, mivel az idő igen szorított, életem párja dolgozóba készült. Nem is kelet sok idő hozzá, hogy azután, hogy közöltem velük muffint kapna vacsira addig amíg már eléjük tettem.
A dolgaim között találtam egy Dr. Otker-es choco-choco forró csoki port aminek vészesen közeledett a lejárati ideje. ERzért egy hirtelen elhatározással a kakaópor helyett ezt borítottam a tésztához.
Nem kellett benne csalódnom!!
Kinézetre ugyan semmi különös de az íze és az állaga finomabb lett mintha kakaóport tetem volna.Nem nehezítette el és olyan lyukacsos lett a textúrája mint a kelt tésztának. Már bánom, hogy nem készítettem róla képet.
De az biztos, hogy el fog még készülni úgy is, hogy direkt ezt veszek hozzá, hogy ezzel készüljön ne csak mentőakcióként kerüljön a muffinba.

Szóval a villám gyors muffin:
A sütőt begyújtottam és a muffinsütő mélyedéseibe muffinpapírt tettem. A robot táljába 2 bögre( tök mindegy mekkora csak a lényeg, hogy végig ugyanezzel a bögrével mérjünk. Nekem most 2.5 ös volt.)lisztet, 1 bögre kristálycukrot, 2 db tojást, 1 csipet sót, 1 bögre tejet és 1/3 étolajat, 1 csomag sütőport és a forrócsoki port öntöttem. Igazából úgy kéne ezt csinálni, hogy a "nedves" és a "száraz" anyagokat külön keverni aztán az egészet össze, de én ezt most kihagytam. Mindent összeborogattam és a robival kikevertettem.
A papíros mélyedéseket(12) 3/4-ig töltöttem a masszával és betoltam a már előmelegített sütőbe. 15-20 perc alatt meg sütöttem, tűpróbával ellenőriztem.
5 percig pihent utána kiszedtem a formából és a család kb fele idő alatt mint megcsináltam még langyosan elpusztította.
Kiskorúnak maradt 1 reggelire amit hidegen is - és még mindig puhán pedig nem fóliáztam be- nagy élvezettel fogyasztott, öröm volt nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése