2011. június 2., csütörtök

Cordon bleu



Tegnap volt a névnapom, nem kell agysebésznek lenni , hogy valaki rájöjjön a keresztnevem visszaköszön a blogom nevében is, miszerint Tünde vagyok.

Az ismerőseimtől nagyon sok gratulációt kaptam amit ezúton is és még egyszer nagyon szépen köszönök... Mindenki köszöntése nagyon jól eset, de különösen a bátyámé aki a családban köztudott nem igazán tartja számon az ilyesféle ünnepeket és most mégis eszébe jutottam , és a felesége nem is emlékeztette rá. Ez nekem nagyon sokat jelentett, mert nem kérek én ajándékot senkitől, de ez a figyelem, egy telefon hívás ami jelzi gondolok rád, nekem többet ér bármekkora virág csokornál ,bármekkora doboz bonbonnál.
Süteményt nem sütöttem erre a miniünnepnapra, viszont ünnepi ebédet adtam a pasijaimnak. Na jó hát máskor is eszünk ilyesfélét, de erre most ráfogtam, hogy ünnepi :D

Sertéshúsból készült most de a pipicici és a pulykahúsi is nagyon megfelel..

1 kg sertéscombot vékony szeletekre vágtam és jól kiklopfoltam ammenyire csak vékonyra lehetett. Besóztam és állni hagytam. Majd a hússzeletekre 1 szelet sonkát(v sonkás szalámi is jó) fektettem és 1 szelet sajtot.( én most a megmaradt szendvics sajtjaimat használtam el.) Feltekertem és a két végét fogpiszkálóval megtűztem. Majd a kiskorú segítségével bepaníroztam.
Bő olajban lassan megsütöttem és rizzsel tálaltam.
Egyszerű de nagyszerű kajcsi :D
Még frissen forrón vágtam meg és fényképeztem ezért a sajt folyik ki a húsból de szerintem ez guszta is...



Ez a kép pedig már hidegen készült. Ki-ki döntse el, hogy néz ki jobban. Szerintem mindkettő guszta :D

1 megjegyzés: