2011. július 5., kedd

Pulykaragu leves


Talán kezdek kicsit visszatalálni önmagamhoz és ma sikerült egy tisztességes menüt ebéd gyanánt összehoznom.... Ma a levest teszem közzé, holnap pedig a második fogást.

Kiskorú feltűnően szeret a konyhában segítkezni, ha ott teszek veszek ő jön és húzza a széket és mondja, hogy Ácsi és már mászik is fel arra a székre aminek az ülő része a mellkasáig ér, de őt ez nem tántorítja el, mert ez az alkalmatosság teszi neki lehetővé azt, hogy beleshessen oda ami őt annyira érdekli. A fazékba.Remélem ez meg marad és szakáccsá növi kimagát :D
Ez ma sem történt másképp, a leves elkészítésében kivette ő is a részét.Örültem is neki, mert így elropogtatott pár karika sárgarépát nyersen, mert meg kellett kóstolnia, hogy elég jó e az amit főz.


30 dkg pulykamedaliont felkockáztam, hidegvízben megmostam, fél vöröshagymát megtisztítottam és apróra vágtam, olajon üvegesre hevítettem, majd a húst rádobtam. Fehéredésig pirítottam majd rádobtam 3 szál tisztított és felkarikázott sárgarépát, 1 gyökeret és fél karalábét valamint 1 bögrényi cukorborsót. Ezeket is átforrósítottam , 2 evőkanál lisztet rászórtam és hirtelen átpirítottam rajta , majd felöntöttem. Sóztam és egy pici ételízesítővel megszórtam. Készre főztem.

Kiskorú nagyon örült neki, szívesen fogyasztotta a répát, húsit, karalábét , de a borsóval valahogyan nem volt kibékülve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése