2012. december 5., szerda

Cseszkó a Blogkostoló 6 ra


6. alkalommal kerül sor a blogkostolóra és én ötödjére játszom... Barbinak eléggé feladtuk a leckét, mert jó sokan jelentkeztünk.
Fortuna most nekem Hanit választotta és az Ízemlékek blogból kellett valamit választanom, elkészítenem és a saját családomnak tálalni. Ettől Blogkostoló, hogy más blogjába kóstolunk bele. Na ezt most jól körüljártam, jöjjön inkább a süti...

Semmit nem változtattam, egy az egyben ugyan úgy csináltam mindent mint ahogyan azt Hani tette...Vagyis annyi változtatást mégis csak eszközöltem, hogy egy picike krémmel kentem meg a tetejét....  A képem nem lett a legszebb este próbáltam róla valami elfogadhatót gyártani, és ma reggel már fiókám vitte is a suliba a szülinapja alkalmából, hogy az osztálytársait meg tudja kínálni. 
Van még ugyan pár szelet itthon amiből valamit ki tudnék hozni ha kivilágosodott, de félek addigra már nem lesz netem és nem tudom feltölteni. 
Ugyanis valószínűleg rövidebb ideig eltűnök, mert a szolgáltató váltás van és az egyik kifele gyorsabban kötnek mint befele, így lesz egy kis szünet a kettő között.
Tehát igazoltan leszek távol ;)

Szerintem külön nem pötyögöm le ide ami az Ízemlékek blogban fantasztikusan fázis fotóval együtt már le van így csak arra buzdítok mindenkit kattintson IDE és nézze meg a saját szemével.

Érdemes jobban körülnézni, mert jó dolgok vannak, én- ha megint lesz netem- rendszeresen visszajáró vendég leszek...


1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy találtál kedvedre valót :-)! Külön szívem csücske ez a süti, nagymamám sütötte nagyon sokszor "sátoros" ünnepekre :-), úgyhogy ez valóban egy ízemlék. Köszönöm szépen a kedves szavakat!

    VálaszTörlés