2016. június 27., hétfő

Medvehagymás fetával töltött csirkemell

A minap találtam egy hasonló receptet egy fogyis oldalon. Szénhidrátszegény vacsoraként említette. Ott spenóttal, nem tudom milyen sajttal töltötte meg a csirkemellet. Én ezen felbuzdulva elkészítettem a saját verziómat.

Hozzávalók:

-Csirkemell
-10 dkg feta sajt
-2 kk medvehagyma pesztó
-bacon

Elkészítés:

A csirke mellet szokásos módon előkészítjük a felhasználásra. Van aki arra esküszk, hogy alaposan meg kell mosn,i van aki, hogy tilos. Mindenki csinálja belátása szerint. Majd az oldalát megnyitva, zsebet vágtam benne. Ebbe töltöttem bele a feta sajtból, és medvehagymapesztóból kikevert tölteléket. (A fetát az ujjaim között lemorzsoltam...). Körbe tekertem baconnel, és akty fryban 20 perc alatt megsütöttem.Külön sót nem használtam a húshoz mert a feta és a pesztó is sós valamint a rákerülő bacon is ízt ad a husinak. A gép hiányában minimális olajat alá téve sütőben is elkészíthető. Köretnek serpenyőben pirított hagymás,  cukkinit , gombát ettem, szezám maggal és lenmaggal tettem érdekessé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése