2016. július 12., kedd

Ananászos pulykamell



Van nekem ez az aktifry-om, és hozzá kaptam annak idején egy szakácskönyvet is. Akkor át lapozgattam de minden receptet el is vetettem, mert ki használ szójaszószt, vagy gyömbért Uram bocsá' csillit netán curryt. AZ olyan uri murinak tűnt nekem, maradtam a magyar konyhánál. De Életem párja noszogatására beszereztem eme fűszereket, curryt már egész rég óta használok, de a szójaszószt és a csillit még csak most próbáltam étel készítéséhez.

Hozzávalók:
- 600 g pulykamell/ vagy csirke
-250g ananász ( friss vagy dobozos)
-4 ek szójaszósz
-4 ek Ananászlé
-2 ek keményítő
-1 ek curry
-4 ek növényi olaj
-1és fél pohár víz
-só
-bors
-csilipehely/por

Elkészítés:

A húst felkockázzuk. Az olajat sót és borsot összekeverjük, bele tesszük a húsit és jól összekeverjük.Serpenyőbe öntjük (én ugye az aktifry üstjébe) 5 perc alatt fehéredésig sütjük, majd hozzá adjuk az ananászt ananász levet és a curryt, megint 5 perc sütés következik. Aztán a szója szószból, vízből és kikevert keményítőből álló "habarást" hozzá adjuk amivel szintén 5 perc alatt befőzzük. Ízlés szerint csilipelyhet vagy port szórunk rá és összekeverjük.
Én petrezselymes főtt karalábét ettem mellé, de akinek belefér rizst, bulgurt, kölest, kuszkuszt is ehet mellé. A diétázóknak karfiol rizst tudok még mellé ajánlani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése