2016. július 14., csütörtök

Sajtos karfiol krokett

Az interneten találtam, Világbajnok nasi néven egy cikkben ami diétás nassolni valót ajáln. Nekem ez túl sok ahoz, hogy nasinak egyem, viszont köretként esetleg salátával tökéletesen megállja a helyét.

Hozzávalók:
-1 fej karfiol
-1 hagyma
-2 gerezd fokhagyma
-5 dkg ch csökkentett liszt (ez hiányába én tönköly liszttel csináltam)
-10 dkg ch csökkentett panír morzsa / Norbis
-3 tojás
-10 dkg reszelt parmezán vagy más kemény sajt
-olaj a sütéshez
-só, bors
-petrezselyem
 -ízlés szerint fűszerek

Elkészítés:

A karfiolt turmixban rizsszem nagyságúra öröltem. A hagymát lereszeltem, a foghagymát lepréseltem. Hozzáadtam a parmezánt és a fűszereket, tojást. Annyi lisztet kell hozzá adni, hogy jól formázható masszát kapjunk. Krokketteket formáztam belőle és a morzsába hempergettem, majd forró olajban kisütöttem. Melegen bratwurst mellé fogyasztottam U1 ketchuppal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése