2016. október 16., vasárnap

Kókuszos,narancsos keksz

Azért low carb ide vagy oda, a családom még nem sikerült teljes mértékben megfertőzni . Így nekik készül olykor cukros finomság is. Ez a mai keksz is nekik készült, és meg kell mondanom igen nagy sikerrel.

Hozzávalók: 

32 db keksz lett.
-15 dkg liszt ( nalam finom tönköly)
-10 dkg hideg vaj
-1 tojás sárgája
-5 dkg porcukor
-5 dgk kókusz reszelék
-1 narancs reszelt héja
-2 ek narancslé

Elkészítés:

A lisztet a vajjal elmorzsoltam, és a többi hozzávalóval gyorsan össze állítottam a tésztát.  Folpakba csomagolva 1 órára hűtőbe tettem. Az idő leteltével enyhén lisztezett felületen 3-4 mm vastagra nyújtottam, és tökéletes elégedettséggel felavattam az újonnan beszerzett keksz szaggatót 😊
Sütőpapiros tepsire sorakoztattam a kekszeket majd 180 fokra előmelegített sütőben 12 perc ( sütőfüggő) alatt készre sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése