2016. október 17., hétfő

Sajtos csirkemellel töltött paprika

Erre a receptre egy német low carbos oldalon bukkantam rá. Van egy olyan érzésem, hogy gyakran fogok oda bekukkantani. Nagyon sok kedvemre való finomságot találtam. Egész jó lett, és még az amúgy nem low carb szerint étkező életem párja is evett belőle, és neki is ízlett. Így nálunk rendszeres vendég lesz az asztalnál.

Hozzávalók:

-35 dkg csirke vagy pulykamell
-10 dkg reszelt sajt
-2-3 gerezd zúzott fokhagyma
-fél reszelt hagyma
-só, bors izlés szerint
-5-6 ek olíva olaj.
-petrezselyem zöld
-3-4 db kaliforniai paprika

Elkészítés:

A húst egészen finomra kell darálni, én késes aprítóval egész  krémesre zúztam. Hozzá adtam a reszelt sajt kb felét, a hagymát , és a fokhagymát. Sóztam, borsoztam...petrezselyem zöldjével még ízesítettem. A paprikákat alaposan megmostam, ketté vágtam, és eltávolítottam a magházat, meg a nem oda való dolgokat. Meglocsoltam 1 ek olíva olajjal és egy csipetnyi sóval besóztam az üreget. Bele töltöttem a húsos masszát.
Én ezt most aktifryban sütöttem 20 percig, majd 10 percig tovább de akkor már a maradék sajttal a tetején. Ha nincs ilyen szerkezet simán a sütőbe is süthető 200 fokon ugyan ennyi ideig.
Köretként én capresi salátát ettem mellé, de aki nem ragaszkodik a szénhidrát szegény mizériához, az szinte bármilyen körettel tudja enni, amivel amúgy a sülteket enni szokta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése