2017. február 5., vasárnap

Tojásmuffin (low carb)

Tojás bármikor bármilyen formában jöhet. Szeretem.... A család is kedvvel fogyassza. Ez a változat is egy jó vacsora vagy reggel alternatíva...

Hozzávalók

  • 10 db tojás
  • 10 dkg sajt reszelve ( én goudát használtam)
  • só izlés szerint
  • bármi amit bele teszel ( nálam: pritamin paprika, kolbász, bacon kocka, hagyma) 

Elkészítés:

A bele szánt dolgokat felaprítod, a tojásokat egy kancsóba feltöröd, sózod és alaposan felkevered. Én erre habverőt használtam... A szilikon muffinforma mélyedésébe pakoltam mindenből egy keveset plusz sajtot, majd a tojást erre ráöntöttem, kb a forma 3/4 éig. 180 fokra előmelegített sütőbe toltam 15 percre. A muffinok felfúvódnak a sütőben, de miután kiveszed őket össze fognak esni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése